leave a request
Call center blog

07.06.2021

Найважливіші принципи спілкування з клієнтами через месенджери

Наш блог перша стаття не могла стартувати з банальної теми. Ми довго обирали, міркували та вирішили, що поговоримо про інструмент, який ось уже який рік спрощує нам життя і робить комунікацію такою легкою, доступною і без зайвих витрат. Так все вірно. Йтиметься про месенджери – найефективніший спосіб комунікації з клієнтами у 2021 році. Саме ці додатки допомогли скорегувати стратегію комунікації та продажів у більш зручну і доступну технічну сторону. 

У чому плюси месенджерів, як інструменту:

– 80-90% аудиторії бачать кожне повідомлення;

– зручно приймати замовлення, 

– знижують витрати на рекламне охоплення для великої аудиторії, 

– спрощують знайомство нових користувачів з компанією і продуктами за рахунок автоматизованих розсилок;

– підвищують ефективність відділів продажів і техпідтримки завдяки первинній обробці запитів користувачів за допомогою чат-ботів;

Ми виділили свій ТОП-лист месенджерів для роботи у 2021 році:

– Telegram;

– Viber;

– WhatsApp;

– Facebook Messenger

– Instagram Messenger

 

Thank you for your application!
Our manager will contact you soon!