
Колл-центр – це підтримка найбільших організацій у світі. Кожен клієнт, який намагається зв’язатися з бізнесом, зазвичай спілкується із менеджером колл-центру. Неважливо, яким бізнесом ви займаєтеся. Необхідність в колл-центрі стає неминучою. Але що ж краще: власний колл-центр vs аутсорсинг? Цікавий факт: власники бізнесу в усьому світі більш схильні до використання аутсорсингових центрів обробки викликів, ніж до..
read more
Обслуговування клієнтів має вирішальне значення для успіху бізнесу, але що станеться, коли власник та його команда занадто зайняті, щоб обробляти кожен канал комунікації? Ви не можете ігнорувати дзвінки від клієнтів, але також не зможете жертвувати операційними процесами. І як розв’язати це питання? Є два рішення: Ви наймаєте додаткових фахівців та створюєте внутрішню команду; Ви розглядаєте..
read more
Наш блог перша стаття не могла стартувати з банальної теми. Ми довго обирали, міркували та вирішили, що поговоримо про інструмент, який ось уже який рік спрощує нам життя і робить комунікацію такою легкою, доступною і без зайвих витрат. Так все вірно. Йтиметься про месенджери – найефективніший спосіб комунікації з клієнтами у 2021 році. Саме ці..
read more- Processing calls and applications
- Hotline
- Virtual office
- Support
- Telephone survey
- Database update
- Calling customers
- Telemarketing