оставить заявку
Наш блог

Привіт, ми команда JV колл-центр!

За весь час роботи у нас накопичилося стільки матеріалу, кейсів та лайфхаків, що ми вже просто не можемо їх від вас приховувати.

Тому, створили окремий Блог, де будемо ділитися з вами корисною інформацією. Поїхали!

Власний call-центр або аутсорсинг 13.11.2021 Власний call-центр або аутсорсинг що вигідніше ?

Колл-центр — це підтримка найбільших організацій у світі. Кожен клієнт, який намагається зв’язатися з бізнесом, зазвичай спілкується із менеджером колл-центру.  Неважливо, яким бізнесом ви займаєтеся. Необхідність в колл-центрі стає неминучою. Але що ж краще: власний колл-центр vs аутсорсинг? Цікавий факт: власники бізнесу в усьому світі більш схильні до використання аутсорсингових центрів обробки викликів, ніж до..

подробнее
обслуговування клієнтів у колл центрі 09.10.2021 Алгоритм передачі обслуговування клієнтів або техпідтримки в аутсорсинговий колл-центр

Обслуговування клієнтів має вирішальне значення для успіху бізнесу, але що станеться, коли власник та його команда занадто зайняті, щоб обробляти кожен канал комунікації? Ви не можете ігнорувати дзвінки від клієнтів, але також не зможете жертвувати операційними процесами.  І як розв’язати це питання? Є два рішення: Ви наймаєте додаткових фахівців та створюєте внутрішню команду; Ви розглядаєте..

подробнее
Call center blog 07.06.2021 Найважливіші принципи спілкування з клієнтами через месенджери

Наш блог перша стаття не могла стартувати з банальної теми. Ми довго обирали, міркували та вирішили, що поговоримо про інструмент, який ось уже який рік спрощує нам життя і робить комунікацію такою легкою, доступною і без зайвих витрат. Так все вірно. Йтиметься про месенджери — найефективніший спосіб комунікації з клієнтами у 2021 році. Саме ці..

подробнее
Спасибо за заявку!
Наш менеджер скоро свяжется с Вами!