залишити заявку
Наш блог

Привіт, ми команда JV колл-центр!

За весь час роботи у нас накопичилося стільки матеріалу, кейсів та лайфхаків, що ми вже просто не можемо їх від вас приховувати.

Тому, створили окремий Блог, де будемо ділитися з вами корисною інформацією. Поїхали!

Передача клієнтів на аутсорсинг 09.10.2021 Алгоритм передачі обслуговування клієнтів або техпідтримки в аутсорсинговий колл-центр

Обслуговування клієнтів має вирішальне значення для успіху бізнесу, але що станеться, коли власник та його команда занадто зайняті, щоб обробляти кожен канал комунікації? Ви не можете ігнорувати дзвінки від клієнтів, але також не зможете жертвувати операційними процесами.  І як розв’язати це питання? Є два рішення: Ви наймаєте додаткових фахівців та створюєте внутрішню команду; Ви розглядаєте..

детальніше
Call center blog 07.06.2021 Найважливіші принципи спілкування з клієнтами через месенджери

Наш блог перша стаття не могла стартувати з банальної теми. Ми довго обирали, міркували та вирішили, що поговоримо про інструмент, який ось уже який рік спрощує нам життя і робить комунікацію такою легкою, доступною і без зайвих витрат. Так все вірно. Йтиметься про месенджери – найефективніший спосіб комунікації з клієнтами у 2021 році. Саме ці..

детальніше
Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!