залишити заявку
Аутсорсинг відділу продажів

Ми знаємо, що головний плюс напрямку товарка – це те, що його відносно легко масштабувати. Для цього є навіть формула: купуєш більше товару – продаєш більше товару – отримуєш більше прибутку. Але вона працює тільки за умови якісного клієнтського досвіду, який ми готові повністю взяти на себе.

замовити консультацію

Колл центр для Товарки

Це ефективний інструмент збільшення продажів і скорочення витрат на їх організацію. Ви віддаєте процес конвертації лідів у реальних клієнтів з доведенням угоди до оплати послуг або товару у надійні руки досвідчених фахівців. 

Не потрібно витрачати час та багато грошей на утримання власного відділу продажів, на набір та навчання кадрів або на засоби, які необхідно вкладати не тільки у піковий сезон продажів, але і в моменти простою. Не маючи належного досвіду і навичок, дуже складно тримати якість обслуговування на високому рівні. Вартість послуг колл центру для інтернет магазина можна детальніше розглянути в нашому прайсі.

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Які функції відділу продажів можна передати на аутсорсинг?

Ви маєте можливість передати нам будь-яку операційну роботу, яка пов’язана із клієнтами: продажі, консультації, анкетування, опитування, продзвони баз даних та інше.

Як контролювати аутсорсинг продажів?

Ми надаємо кілька інструментів контролю відділу продажів:

  • CRM система з особистим кабінетом клієнта, де можна подивитися статистику по замовленнях і прослухати дзвінки менеджерів в будь-який зручний час;
  • Проектний менеджер, з яким можна уточнювати всі питання і запитувати необхідну інформацію;
  • Окрема група в Телеграм, де збирається вся команда, яка задіяна на вашому проєкті та постійно на зв’язку.

Аутсорсинг продажів з оплатою за результат

Час – найважливіший ресурс для бізнесу. Ми розуміємо це, тому пропонуємо вам краще витрачати його на поліпшення внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів, не відволікаючись на операційну роботу з клієнтами. Особливо, коли ви платите гроші за результат, а не за кількість “відпрацьованих” годин.

Якщо Ви зрозуміли, про що йде мова і готові предметно обговорити, чим наша послуга буде корисною для вас – отримайте консультацію у менеджера по телефону або залиште заявку на сайті.

Висновок:

Підводячи підсумок, хочеться підкреслити два важливих моменти: кожному бізнесу потрібно правильно пріоритезувати час, який він витрачає на робочі процеси та звертатися по допомогу роботи з клієнтами до професіоналів своєї справи, які можуть постійно конвертувати ліди у лояльних покупців .

Чому вигідно працювати з нами
Інформаційна безпека (Конфіденційність) Ми дбаємо про своїх працівників Високий рівень задоволеності клієнтів Технологічна структура на високому рівні
Інформаційна безпека (Конфіденційність)
Ми дбаємо про своїх працівників
Високий рівень задоволеності клієнтів
Технологічна структура на високому рівні
ЦІНИ НА ТОВАРНИЙ БІЗНЕС
Light

☉ До 50 клиентів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Підтвердження замовлення – 10 грн
☉ Допродаж товару – 25 грн за одиницю
☉ Допродаж повітря – 30%
☉ Дожим на НП за замовлення 3 грн

замовити
Standard

☉ 50 – 100 клиентів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Підтверджений замовлення – 9 грн
☉ Допродаж товару – 23 грн за одиницю
☉ Допродаж повітря – 30%
☉ Дожим на НП за замовлення 3 грн

замовити
Premium

☉ Понад 100 клиентів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Підтвердження замовлення – 8 грн
☉ Допродаж товару – 21 грн за одиницю
☉ Допродаж повітря – 30%
☉ Дожим на НП за замовлення 3 грн

замовити
FAQ
Як розрахувати оплату?

Оплата кожного прокту розраховується індивідуально в залежності від специфіки, обсягів і завантаження.
Ми можемо розрахувати вартість вашого проєкту на безкоштовній консультації та надати 2 дні безкоштовної роботи над проектом, щоб ви переконалися в якості нашої роботи.

З чого починається співпраця з JV?

Наша співпраця починається зі знайомства на безкоштовній консультації, виявлення специфіки проєкту, вивчення продукту і ринку.

Коли ми розуміємо, що хочемо працювати разом, то укладаємо договір, формуємо команду професійних менеджерів, складаємо основні KPI проєкту та надаємо вам всі необхідні інструменти для контролю якості роботи над проектом.

Як заключається угода про співпрацю?

Угода про співпрацю складається нашим юридичним відділом бухгалтерії і є стандартним для кожного клієнта.
У разі, якщо вам необхідно укласти договір з індивідуально прописаними пунктами співпраці, ми можемо обговорити його складання під час консультації.

Як я можу відслідкувати якість обслуговування своїх клієнтів?

За допомогою CRM системи з особистим кабінетом клієнта, де можна подивитися статистику по замовленням та прослухати дзвінки менеджерів у будь-який час.

З проектним менеджером, який може за вашим запитом надати будь-яку інформацію по проєкту.

В окремій групі Телеграм, де збирається вся команда, яка задіяна на вашому проєкті та постійно на зв'язку.

Як проходить комунікація з командою проєкту після старту роботи?

Комунікація з командою проходить в окремому Телеграм чаті, куди приєднується вся команда проєкту: оператори, проектний менеджер, бізнес-тренер і керівник складу (при необхідності). Команда завжди на зв'язку і готова оперативно реагувати на ваші запити.

Як я можу зберегти конфіденційність

Ми розуміємо, що товарний бізнес дуже конкурентний. Тому, з кожним клієнтом підписуємо договір про нерозголошення, який гарантує безпеку угоди і не розкриває подробиць про товар конкурентам.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!