залишити заявку
Опрацювання дзвінків і заявок від JV Call центру

Послуга, яка дозволяє обслуговувати велику кількість клієнтів за короткий час і при мінімальних витратах.

замовити консультацію

Обробка дзвінків від JV Call центру - це

Якісна фіксація всіх дзвінків та заявок та сформовані детальні звіти про виконану роботу, які ви можете отримати у будь-який час завдяки доступу до особистого кабінету. 

 

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Для комерційного успіху будь-якого проекту необхідна ефективна, оперативна і якісна обробка дзвінків та запитів, які надходять від клієнтів. Такий сервіс допомагає вирішувати дуже багато проблем, що виникають у покупців і партнерів, а найважливіше – допомагає залучати потенційних замовників.

Пам’ятайте, що за кожним дзвінком і зверненням стоїть ймовірність отримання додаткового прибутку. Тому, так важливо віддати опрацювання дзвінків команді, яка знає, як спілкуватися з клієнтами.

Чому вигідно працювати з нами
Інформаційна безпека (Конфіденційність) Ми дбаємо про своїх працівників Високий рівень задоволеності клієнтів Технологічна структура на високому рівні
Інформаційна безпека (Конфіденційність)
Ми дбаємо про своїх працівників
Високий рівень задоволеності клієнтів
Технологічна структура на високому рівні
FAQ
Чому важливо підключати до обробки дзвінків колл-центр, якщо можна просто посадити свого менеджера?

Ви оплачуєте роботу колл-центру тільки за отриманий результат. У той час, як менеджеру необхідно оплачувати ставку незалежно від ефективності і якості обробки дзвінків.
Ми працюємо з 9 до 21 всі 7 днів на тиждень і можемо прийняти будь-яке навантаження вхідної та вихідної ліній.
У вартість наших послуг входить весь комплекс рішень і команда, до складу якої входять: проектний менеджер, бізнес - тренер, оператори, працівники складу та інші, що дешевше і якісніше, ніж наймати команду самостійно.

Якщо у мене будуть простої в роботі або призупиниться робота магазину на час, мені потрібно щось оплачувати за цей час?

Ні, ви оплачуєте роботу колл-центру тільки за отриманий результат.

Якщо я не знаю, як підключити IP телефонію, чи потрібно окремо наймати IT фахівців або ви можете закрити технічні організаційні питання?

Окрема команда фахівців вам не потрібна, так як ми закриваємо всі технічні питання і можемо організувати налаштування телефонії всередині вашої компанії. Допомагаємо обрати систему під певні завдання або налаштовуємо процеси таким чином, щоб можна було використовувати нашу телефонію.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!