залишити заявку
Телемаркетинг

Дозволяє продавати товари або послуги по телефону. Головна мета телемаркетингу – спрощення комунікації з вашими клієнтами, продажі та можливість оперативного отримання інформації від досвідчених менеджерів.

замовити консультацію

Як замовити послугу телемаркетинг в нашому колл-центрі?

У кілька кліків! Від вас потрібно тільки чітке ТЗ з KPI і цілями, а все інше ми зробимо самостійно. Розпишемо, оформимо та відправимо на узгодження. А далі все ну дуже легко: вам телефонує наш менеджер, ви обговорюєте умови співпраці та отримуєте відповіді на всі питання. Якщо вам все подобається, далі ви знайомитесь із нашим проектним менеджером, який починає готувати необхідні документи.

У цей же час, наша команда розробляє скрипти та навчає фахівців під ваш проект. І навчає так, що під час здачі тестового дзвінка, ви розумієте, що проект злетить, як ракета Ілона Маска.

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Телемаркетинг підходить для клієнтів 

Телемаркетинг підходить для всіх компаній і організацій, які пропонують як товари, так і послуги.

Чому вигідно працювати з нами
Ми дбаємо про своїх працівниківТехнологічна структура на високому рівні Високий рівень задоволеності клієнтів Технологічна структура на високому рівні Інформаційна безпека (Конфіденційність)
Ми дбаємо про своїх працівниківТехнологічна структура на високому рівні
Високий рівень задоволеності клієнтів
Технологічна структура на високому рівні
Інформаційна безпека (Конфіденційність)
FAQ
Чи є обмеження по кількості підключених менеджерів на проект?

Обмежень у нас немає. Якщо проект є доцільним та рентабельним, ми готові підключити будь-яку кількість менеджерів до проекту.

Для того, щоб ви почали телефонувати, ми повинні надати свою базу клієнтів?

Як правило, ми працюємо з базами клієнтів замовника. Але є варіанти, коли ми збираємо клієнтську базу вручну або можемо допомогти купити цю базу.

Скільки наборів і дзвінків може обробляти один менеджер?
В середньому, 300 наборів і 160 хвилин розмови в день одним менеджером. Це стандартні KPI в задачах одного менеджера.

Сколько наборов и звонков может обрабатывать один менеджер?

У середньому, один менеджер на день робить 300 наборів та 160 хвилин розмов. Це стандартні KPI.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!