залишити заявку
Технічна підтримка

Сучасні технології помітно покращили процеси і безпосередньо впливають на розвиток компаній. Але будь-якому ПО потрібна технічна підтримка, бо кожне з них має свій алгоритм роботи та технічну базу.

замовити консультацію

Послуга технічної підтримка - як це працює

Наша команда ретельно вивчає роботу вашого бізнесу, щоб спільними зусиллями розробити скрипт зі сценаріями типових ситуацій для вирішення технічних моментів. Для цього, ми підключаємо команду операторів, проектного менеджера, бізнес-тренера і відділ контролю якості. Така злагоджена система роботи допомагає вирішувати проблему клієнта швидко та за одне звернення.

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Як замовити послугу технічна підтримка в нашому колл-центрі?

Заповнюйте форму зворотного зв’язку на сторінці “Контакти”, телефонуйте за вказаними номерами телефону або пишіть нам в месенджери. Наші менеджери детально проконсультують вас і дадуть відповіді на всі запитання.

Технічна підтримка підходить для клієнтів 

Послуга підходить для інтернет-магазинів, провайдерів Інтернету, кур’єрських служб, таксі, супермаркетів та інше

Чому вигідно працювати з нами
Високий рівень задоволеності клієнтів; Інформаційна безпека (Конфіденційність); Ми дбаємо про своїх працівників; Технологічна структура на високому рівні ;
Високий рівень задоволеності клієнтів;
Інформаційна безпека (Конфіденційність);
Ми дбаємо про своїх працівників;
Технологічна структура на високому рівні ;
FAQ
Чи знають ваші менеджери мови програмування?

Ні, але технічна підтримка зможе задовольняти всі потреби завдяки грамотно прописаному скрипту і сценаріями вирішення технічних проблем, який ми складаємо разом з вашими фахівцями. Ті клієнти, завдання яких вимагають більш складного технічного рівня знань, ми передаємо на обробку замовнику, що в будь-якому випадку є дешевше і менш трудомістким, ніж обслуговування цілого потоку клієнтів.

Чи зможуть ваші оператори вивчити нашу програму і розібратися в функціоналі нашої програми?

Звичайно, для цього ми створюємо навчальний матеріал, за допомогою якого кожен менеджер вивчає функціональні характеристики програми і здає тестові іспити по проходженню.

Чи зможуть ваші менеджери працювати в різні часові пояси?

У JV є стандартний графік з 9:00 до 21:00. Під індивідуальні запити клієнта ми можемо організовувати спеціальний графік та виводити операторів на цілодобовий або гнучкий графік.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!