07.06.2021
Найважливіші принципи спілкування з клієнтами через месенджери
Наш блог перша стаття не могла стартувати з банальної теми. Ми довго обирали, міркували та вирішили, що поговоримо про інструмент, який ось уже який рік спрощує нам життя і робить комунікацію такою легкою, доступною і без зайвих витрат. Так все вірно. Йтиметься про месенджери — найефективніший спосіб комунікації з клієнтами у 2021 році. Саме ці додатки допомогли скорегувати стратегію комунікації та продажів у більш зручну і доступну технічну сторону.
У чому плюси месенджерів, як інструменту:
— 80-90% аудиторії бачать кожне повідомлення;
— зручно приймати замовлення,
— знижують витрати на рекламне охоплення для великої аудиторії,
— спрощують знайомство нових користувачів з компанією і продуктами за рахунок автоматизованих розсилок;
— підвищують ефективність відділів продажів і техпідтримки завдяки первинній обробці запитів користувачів за допомогою чат-ботів;
Ми виділили свій ТОП-лист месенджерів для роботи у 2021 році:
— Telegram;
— Viber;
— WhatsApp;
— Facebook Messenger
— Instagram Messenger