Якому бізнесу вигідно підключити послуги контакт центру?
Якщо у ваших процесах є комунікації з клієнтами, це можна делегувати на команду професіоналів. Продажі один із важливіших та складніших задач для підприємства, від якості опрацювання замовлень та дзвінків залежить чи зможе ваша компанія отримати прибуток. Як правило на цьому не закінчується робота з клієнтом, служба підтримки та робота з базою замовників дає можливість економити бюджети маркетингу, тому до кожного дзвінка відносимось з максимальною відповідальністю.
Зараз цими послугами користуються наші партнери:
IMAN
Defi-Home
BIPLATE TRADE
Три простих кроки для початку взаємовигідного співробітництва з JV Call center
1. Узгоджуємо умови співпраці та складаємо договір;
2. Розроблюємо скрипти, регламент роботи, погоджуємо з вами, отримуємо доступ до вашої CRM;
3. Корегуємо процеси для покращення результатів;
Якщо Ви зрозуміли, про що йде мова і готові предметно обговорити, чим наша послуга буде корисною для вас – отримайте консультацію у менеджера по телефону або залиште заявку на сайті.
Розрахунок бюджету
Для товарного бізнесу (e commerce) ми підготували готове рішення, де ви отримуєте прибуток, а ми з нього маємо комісію.
У разі індивідуальної задачі для менеджера колл центру, залиште заявку, ми підберемо для вас оптимальну пропозицію.
З детальним протоколом цін можна ознайомитися в нашому прайсі.
Висновок
Ми можемо ще довго описувати наш досвід і можливості роботи контакт центру, для нас важливо побудова правильних відносин з нашими партнерами Win-Win, тому саме для вас готові обговорити тестовий період, де ви зможете оцінити наші результати у вашому бізнесі.