залишити заявку
фулфилмент
КОЛЛ-ЦЕНТР ДЛЯ ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ: НАПРЯМОК – ПОЛЬЩА

Ми – спеціалісти в обслуговуванні клієнтів на ринку Польщі вже понад 3 роки. Щомісяця наша команда обробляє понад 30 000 замовлень і забезпечує стабільне зростання доходів для наших клієнтів.

замовити консультацію

Послуга контакт центру допоможе вам заробляти більше

Будуємо довіру між бізнесом і його клієнтами. Завдяки професіоналізму та орієнтованості на якісну комунікацію, ми допомагаємо перетворити кожен другий дзвінок на успішний допродаж. Готові забезпечити результат у польському сегменті ринку, незалежно від розміру вашого бізнесу.

 

До роботи допущенні менеджери з досконалим знанням мови Розробка скриптів з акцентом на збільшення середнього чеку замовлення Контроль якості дзвінків Збільшення прибутків мінімум в 2 рази
своїх клієнтів нам довірили

Якому бізнесу вигідно підключити послуги контакт центру?

Якщо у ваших процесах є комунікації з клієнтами, це можна делегувати на команду професіоналів. Продажі один із важливіших та складніших задач для підприємства, від якості опрацювання замовлень та дзвінків залежить чи зможе ваша компанія отримати прибуток. Як правило на цьому не закінчується робота з клієнтом, служба підтримки та робота з базою замовників дає можливість економити бюджети маркетингу, тому до кожного дзвінка відносимось з максимальною відповідальністю.

Зараз цими послугами користуються наші партнери:

IMAN
Defi-Home
BIPLATE TRADE

Три простих кроки для початку взаємовигідного співробітництва з JV Call center

1. Узгоджуємо умови співпраці та складаємо договір;
2. Розроблюємо скрипти, регламент роботи, погоджуємо з вами, отримуємо доступ до вашої CRM;
3. Корегуємо процеси для покращення результатів;

Якщо Ви зрозуміли, про що йде мова і готові предметно обговорити, чим наша послуга буде корисною для вас – отримайте консультацію у менеджера по телефону або залиште заявку на сайті.

Розрахунок бюджету

Для товарного бізнесу (e commerce) ми підготували готове рішення, де ви отримуєте прибуток, а ми з нього маємо комісію.

У разі індивідуальної задачі для менеджера колл центру, залиште заявку, ми підберемо для вас оптимальну пропозицію.

З детальним протоколом цін можна ознайомитися в нашому прайсі.

Висновок

Ми можемо ще довго описувати наш досвід і можливості роботи контакт центру, для нас важливо побудова правильних відносин з нашими партнерами Win-Win, тому саме для вас готові обговорити тестовий період, де ви зможете оцінити наші результати у вашому бізнесі.

Чому вигідно працювати з нами
Інформаційна безпека (Конфіденційність); Ми дбаємо про своїх працівників. Високий рівень задоволеності клієнтів; Технологічна структура на високому рівні ;
Інформаційна безпека (Конфіденційність);
Ми дбаємо про своїх працівників.
Високий рівень задоволеності клієнтів;
Технологічна структура на високому рівні ;
ЦІНИ НА ТОВАРНИЙ БІЗНЕС ПОЛЬЩА
Light

☉ До 50 клієнтів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Вартість 1 робочої години за графіком 15 злотих.
☉ Допродаж товару – 25% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)
☉ Допродаж покращеної версії товару – 30% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)

замовити
Standard

☉ 50-100 клієнтів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Підтвердження замовлення – 4 злотих
☉ Допродаж товару – 25% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)
☉ Допродаж покращеної версії товару – 30% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)

замовити
Premium

☉ понад 100 клієнтів на добу
☉ За вашим проектом закріплюється персональний менеджер.
☉ Для вашого товару перед запуском розробляємо індивідуально скрипт.
☉ Підтвердження замовлення – 3,5 злотих
☉ Допродаж товару – 22% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)
☉ Допродаж покращеної версії товару – 30% (сплачується тільки за замовлення, яке було отримано клієнтом)

замовити
FAQ
Які переваги контакт центру для E-commerce?

- Швидкість запуску продажів. У нас є всі необхідні потужності, команда, налагоджена схема процесів і можливості, щоб запустити продаж в короткі терміни.
- Виділенні оператори для вашого проекту, повноцінне занурення в ідеологію вашої компанії.
- Опрацювання вашого трафіку з усіх можливих каналів зв'язку.

Які основні послуги контакт центру?

Послуги контакт центру інтернет-магазину включає в себе:

Ми обробляємо все:
- Послуги з обробки замовлень
- Вхідні та вихідні дзвінки
- SMS-розсилки
- Електронну пошту
- Чати у WhatsApp

Чому обирають нас?

Інформаційна безпека. Ми цінуємо вашу конфіденційність.
Дбайливе ставлення до працівників. Мотивація та підтримка команди – основа стабільних результатів.
Максимальна задоволеність клієнтів. Ваша репутація – наш пріоритет

Які наші переваги перед іншими колл центрами?

Швидкий зворотний зв’язок
Живе, повноцінне спілкування з кожним клієнтом
Гнучкі умови співпраці
Індивідуальні рішення для вашого бізнесу
Технологічна інфраструктура

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!