залишити заявку
колл- центр
Обдзвін клієнтів

Вам потрібно своєчасно сповістити клієнтів про новини компанії або привітати зі святом? А може ви хочете запросити всіх на свій захід? Чи розповісти про знижки та спеціальні пропозиції? У такому випадку, ви знаходитесь на потрібній сторінці сайту JV колл-центр.

замовити консультацію

Послуга обдзвін клієнтів - це (як працює)

Команда досвідчених менеджерів проходить навчання, отримує базу даних від клієнта і починає роботу на вхідній або вихідної лінії. Досвід і навички спілкування допомагають вибудовувати лояльність, якісно консультувати і закривати угоди.

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Як замовити послугу обдзвін клієнтів в нашому колл-центрі?

Заповнюйте форму зворотного зв’язку на сторінці “Контакти”, телефонуйте за вказаними номерами телефону або пишіть нам в месенджери. Наші менеджери детально проконсультують вас і дадуть відповіді на всі запитання.

Обдзвін клієнтів підходить 

Послуга потрібна компаніям, які працюють з численними покупцями, як правило, з фізичними особами. 

 

Чому вигідно працювати з нами
Ми дбаємо про своїх працівників Високий рівень задоволеності клієнтів Технологічна структура на високому рівні Інформаційна безпека (Конфіденційність)
Ми дбаємо про своїх працівників
Високий рівень задоволеності клієнтів
Технологічна структура на високому рівні
Інформаційна безпека (Конфіденційність)
FAQ
Якщо клієнту незручно говорити по телефону і він просить зв'язатися з ним у месенджері, які ваші дії?

Менеджер зможе перевести діалог в зручний для клієнта формат і продовжити діалог в обраному клієнтом мессенджере.

Що відбувається з недозвонамі?

Залежно від завдання, менеджери обдзвонюють недозвон від двох до чотирьох разів залежно від часу доби. Ми вважаємо, що недозвонілісь, якщо набрали більше восьми разів за прозвон протягом двох днів.

Якщо клієнт не зміг взяти слухавку і захоче подзвонити, чи зможе він додзвонитися менеджеру?

Технічна частина цього моменту обговорюється з вами перед запуском проекту. Ми можемо як відключити вхідну лінію на прийом дзвінків, так і підключити переадресацію, щоб команда менеджерів приймала та обробляла вхідні дзвінки.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!