залишити заявку
Гаряча лінія

Гаряча лінія – це послуга з прийому дзвінків клієнтів на багатоканальний телефон колл-центру. В рамках телефонної розмови клієнти отримують максимально детальну інформацію, задають свої запитання, а також замовляють товари або послуги.

замовити консультацію

Послуга гаряча лінія - як це працює

Послуга гарячої лінії дозволяє цілодобово здійснювати підтримку роботи зі зверненнями клієнтів, підвищуючи лояльність до компанії.

Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
своїх клієнтів нам довірили

Як замовити гарячу лінію в нашому колл-центрі?

Заповнюйте форму зворотного зв’язку на сторінці “Контакти”, телефонуйте за вказаними номерами телефону або пишіть нам в месенджери.Наші менеджери детально проконсультують вас і дадуть відповіді на всі запитання.

Гаряча лінія підходить для клієнтів 

Кожна компанія стикається з необхідністю обробляти телефонні дзвінки, інформувати існуючих та потенційних клієнтів о новинах, відповідати на запитання та інше. Особливо, коли бізнес стрімко росте вгору, внутрішнім співробітникам компанії стає важко обробляти велику кількість звернень, а клієнтам доводиться довго чекати на лінії, що підвищує ризик втрати їхньої лояльності. 

На такий випадок, у JV є послуга гарячої лінії, яка допомагає знизити навантаження на внутрішній відділ обслуговування компанії та підвищити рівень продажів/консультації клієнтів.

Підходить для комерційних компаній, інтернет-магазинів, мереж супермаркетів та інших об’єктів сфери послуг.

Чому вигідно працювати з нами
Повноцінне живе спілкування з клієнтом Оплата не залежить від кількості звернень Переадресація на будь-який номер по всьому світу Цілодобова клієнтська техпідтримка
Повноцінне живе спілкування з клієнтом
Оплата не залежить від кількості звернень
Переадресація на будь-який номер по всьому світу
Цілодобова клієнтська техпідтримка
FAQ
Як я можу бути впевненим, що всі менеджери достатньо володіють знаннями про продукт і можуть якісно надавати потрібну інформацію клієнтам?

Ми створюємо базу знань проекту, по якій кожен співробітник проходить навчання. Перед стартом, кожному менеджеру необхідно здати тестовий дзвінок замовнику і тільки він може допустити або не допустити менеджера до роботи над проектом.

Як ви контролюєте якість роботи менеджера?

На кожному проекті, крім керівника, є співробітники контролю якості, які прослуховують дзвінки менеджера, надають зворотний зв'язок і формують щотижневі / щомісячні звіти для клієнта.

Якою мовою спілкується менеджер з клієнтами?

Ми розмовляємо мовою клієнта. Привітання та початкова робота ведеться українською мовою, але якщо клієнт розмовляє російською, то менеджер продовжує розмову російською.

Дякуємо за заявку!
Наш менеджер скоро зв’яжеться з Вами!